Інформатика у школі: якою їй бути - Інформатика, математиката фізика - Кафедри - Каталог файлів - Биковецький НВК
Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 11.12.2016, 11:58

Биковецький НВК

Меню сайту
Категорії розділу
Інформатика, математиката фізика [2]
Українська мова та література [0]
Іноземні мови [0]
Світова література [0]
Хімія, біологія та географія [0]
Історія та правознавство [0]
Музичне, образотворче мистецтва та художня культура [0]
Фізична культура [0]
Початкові класи [0]
дошкільна підготовка [0]
Різне [2]
Міні-чат
200
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » Кафедри » Інформатика, математиката фізика

Інформатика у школі: якою їй бути
[ Викачати з сервера (56.2Kb) ] 06.04.2012, 20:34
Тези до нової навчальної програми з інформатики для учнів 5–9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів

Шкода, якщо при розробці нових навчальних програм з інформатики будуть утрачені надбання, відпрацьовані в реальному навчальному процесі у школах України багаторічним використанням і вдосконаленням. Таке в нашій освіті вже не раз траплялось, коли з приходом нового авторського колективу, за яким стоять великі видавництва та їхні гроші, усе "старе" викидалося на смітник і за державні кошти запускалася розробка нових навчальних програм і, відповідно, друк нових, не завжди кращих, підручників.

За такою практикою районні, міські й обласні управління освіти щоразу заново мобілізують і перенавчають усіх своїх учителів на різноманітних курсах, розробляють масу платних методичок, що друкованим потоком ідуть у школи. Чиновники від освіти слідкують за беззаперечним виконанням вказівок і директив Міністерства освіти по впровадженню в навчальний процес "нового", учителі знову і знову витрачають час і ресурси на розробку нових календарних планів, нових конспектів уроків, їх методичного наповнення, складають нові тести тощо.

На нашу думку, при розробці нової програми одним із завдань має бути: створити із уже існуючого матеріалу гнучку, ефективну, уніфіковану навчальну програму для 5–9-х класів, яка б мінімізувала подальші зусилля з її підтримки (написання підручників, розробки методичних і дидактичних матеріалів тощо).

Категорія: Інформатика, математиката фізика | Додав: VeVe7
Переглядів: 130 | Завантажень: 45 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz